2008-02-05

Datorspēles sacensības «Uzcel Gaismas pili!»

Tēma Bibliotēka, Konkursi, Latvija , 2008-02-05 @ 14:13 , autors Māra

Portāls «Apollo» sadarbībā ar Latvijas Nacionālās bibliotēkas Atbalsta biedrību organizē izglītojošās datorspēles «Uzcel Gaismas pili!» sacensības, kurās aicinātas piedalīties Latvijas skolu 5. līdz 9. klašu komandas.
Informācija, rakstot e-pastu uz sacensibas@lattelecom.lv.

Pieteikšanās rakstot uz e-pastu elvira.stepanova@lattelecom.lv:

  • no 2008-01-31 līdz 10. februārim 2100 (svētdienas vakars)

Sacensību dalībnieki datorspēles īpašo versiju (Biblioteka_spele.zip 188MB) ar laika fiksēšanu izspēlē

  • no 2008. gada 11. februāra plkst. 0900
    līdz 2008. gada 24. februāra plkst. 2100 (2 nedēļas)

Plašāku informāciju par komandu pieteikšanos un sacensību norisi var iegūt, apskatot sacensību mājas lapu internetā http://netgames.apollo.lv/portal/gaismas_pils/sacensibas

Par sacensību uzvarētāju kļūs tā klase, kurai izdosies visātrāk izspēlēt datorspēli “Uzcel Gaismas pili!” (rezultāti tiek fiksēti tikai tām komandām, kuras saņēmušas individuālo paroli un veic laika reģistrāciju pēc spēles izspēlēšanas)

Galvenā balva – 32 collu Philips 32PFL5322/10 LCD televizors un DVD atskaņotājs Philips DVP 5160/12 no Lattelecom veikala, kas nonāk skolas īpašumā uzvarētājklases lietošanā. Tiks piešķirtas arī veicināšanas balvas citiem labāko rezultātu uzrādītājiem.

Komandu sasniegtie rezultāti: netgames.apollo.lv/portal/gaismas_pils/results:
4 labākās komandas [Viļakas pamatskolas 6. klase, Mazzalves pamatskolas 7.,5.,9. klase] spēli izgāja 13 minūtēs, uzvarētājs tiks noteikts klātienes sacensībās.
staburags.lv:

Datorspēlē “Uzcel Gaismas pili!” uzvarēja Mazzalves pamatskolas 9. klase (komandas kapteinis Andris Bīmanis), šīs pašas skolas 5. klase ieguva otro vietu. Kopumā spēlē piedalījās 144 komandas no visas Latvijas.

Raksts par spēli “Uzcel Gaismas pili”

Sacensību nolikums:

Lattelecom un Latvijas Nacionālās bibliotēkas atbalsta biedrība izsludina
Datorspēles “Uzcel Gaismas pili!”
sacensības pamatskolu klasēm

1. Sacensību mērķi:

  1. Veicināt izglītojošo datorspēļu popularitāti pamatskolas audzēkņu vidū;
  2. Palīdzēt pamatskolēniem apgūt latviešu folkloru un latviešu autoru dažādos laikos rakstīto literatūru bērniem atraktīvā un mūsdienīgā veidā;
  3. Sekmēt grupu sadarbību un komandas darbu klasesbiedru vidū;
  4. Veicināt datora lietošanas prasmju apgūšanu skolēnu vidū.

2.Organizatori:

  1. Sacensības organizē SIA Lattelecom portāls Apollo sadarbībā ar Latvijas Nacionālās bibliotēkas Atbalsta biedrību.

3.Sacensību dalībnieki:

  1. Sacensībās drīkst piedalīties Latvijas vispārizglītojošo skolu 5. līdz 9. klašu komandas.
  2. Lai piedalītos sacensībās, skolēniem jāizveido komanda no attiecīgās pamatskolas vienas klases (piemēram, 6.b klases komanda) vismaz 5 cilvēku sastāvā, izvirzot vienu komandas kapteini. No vienas skolas sacensībās var piedalīties vairākas klases.
  3. Sacensību dalībnieku sniegtā informācija tiks izmantota tikai sacensību organizatoru vajadzībām un netiks izpausta trešajām personām citādi, kā tikai paziņojot sacensību rezultātus.

4.Sacensību norise:

  1. Sacensību norises valoda ir latviešu.
  2. Sacensības tiek izsludinātas par ātrāko rezultātu, kādā pamatskolas klase izspēlē datorspēli Uzcel Gaismas pili! Sacensību dalībnieki tiek aicināti izspēlēt jaunāko datorspēles versiju un automātiski reģistrēt savus rezultātus sacensību mājas lapā.
  3. Informācija par sacensībām un sacensību nolikums tiks izsūtīti visām Latvijas vispārizglītojošajām skolām, kā arī publicēts portālā Apollo sadaļā http://netgames.apollo.lv/portal/gaismas_pils/sacensibas
  4. Lai piedalītos sacensībās, pamatskolu klasei jāizveido komanda vismaz 5 dalībnieku sastāvā un jāizvirza komandas kapteinis.
  5. Komandas kapteinim jāatsūta pieteikums piedalīties sacensībās uz e-pastu elvira.stepanova@lattelecom.lv, norādot šādu informāciju:
    1. Skolas nosaukums;
    2. Klase;
    3. Komandas kapteiņa vārds, uzvārds, tālrunis un e-pasta adrese;
    4. Pārējo komandas locekļu vārds un uzvārds;
    5. Informātikas skolotāja vārds, uzvārds un e-pasta adrese (Māra Bauvare infoskolotajs@inbox.lv)
  6. Pēc pieteikuma saņemšanas komandas kapteinim tiks izsūtīta individuāla komandas parole.
  7. Pēc paroles saņemšanas komandas dalībniekiem jāielādē jaunākā datorspēles versija http://netgames.apollo.lv/files/Biblioteka_spele.exe un jāizspēlē spēle līdz uzvarai (finišam). Komandām tiek paredzēta iespēja sākto spēli saglabāt un turpināt to pēc noteikta laika.
  8. Katra dalībnieku komanda drīkst izspēlēt datorspēli neierobežotu reižu skaitu līdz labākā rezultāta sasniegšanai. Kopvērtējuma rezultātu tabulā tiks fiksēts komandas labākais izspēlēto spēļu rezultāts.
  9. Pēc datorspēles pabeigšanas spēlētāji tiek nosūtīti uz logošanās logu, kur jāieraksta individuālā parole. Pēc tās ierakstīšanas spēlētāji nokļūst pie dalībnieku formas, kur jāaizpilda norādītie informācijas lauki. Pēc formas aizpildīšanas un apstiprināšanas spēles rezultāts un sniegtā informācija automātiski tiek nosūtīta sacensību organizatoriem.
  10. Komandu sasniegtie rezultāti tiek publicēti publiski visiem interesentiem pieejamā mājas lapā http://netgames.apollo.lv/portal/gaismas_pils/results

5.Sacensību norises laiks:

  1. Informācija vispārizglītojošajām skolām tiek izsūtīta un komandu pieteikumi piedalīties sacensībās tiek reģistrēti no 2008. gada 31. janvāra līdz 2008. gada 10. februāra plkst. 21.00;
  2. Sacensību dalībnieki datorspēles īpašo versiju ar laika fiksēšanu izspēlē no 2008. gada 11.februāra plkst. 9.00 līdz 2008.gada 24.februāra plkst. 21.00;
  3. Sacensību rezultāti tiek paziņoti mājas lapā http://netgames.apollo.lv/portal/gaismas_pils/results 2008. gada 25.februārī. Par balvu saņemšanu ar sacensību uzvarētājiem un citiem dalībniekiem organizatori sazinās individuāli, izmantojot reģistrācijas laikā sniegto kontaktinformāciju.

6.Rezultātu vērtēšana:

  1. Par labāko sasniegto rezultātu tiek uzskatīts īsākais laiks, kādā komanda izspēlē datorspēli Uzcel Gaismas pili!

7.Sacensību balvu fonds:

  1. Galvenā balva (viena uzvarētājklase) – 32 collu Philips 32PFL5322/10 LCD televizors un DVD atskaņotājs Philips DVP 5160/12 no Lattelecom veikala, kas nonāk skolas īpašumā un klases lietošanā.
  2. Tiek piešķirtas arī veicināšanas balvas citiem labāko rezultātu uzrādītājiem – linu somiņas, klades un atstarotāji ar datorspēles varoņu attēliem un citas balvas.

8.Citi noteikumi:

  1. Sacensību organizatoriem ir tiesības pagarināt sacensību darbu iesniegšanas vai rezultātu paziņošanas termiņu.
  2. Jebkuras izmaiņas sacensību nolikumā vai norisē tiks nekavējoties publicētas portālā Apollo sadaļā. Sacensību dalībnieku pienākums ir sekot līdzi šīm izmaiņām.

Uzcel Gaismas Pili!

6 komentāri »

  1. Hi! teica

    2008-02-06 @ 13:21

    Kāpēc skolai televizors, ja spēlēju tad es!?

  2. sleletaji teica

    2008-02-08 @ 14:27

    Kur pieteikties skolā? Vaj mēs spēlēsim?

  3. info teica

    2008-02-08 @ 15:33

    Pieteikšanās rakstot uz e-pastu elvira.stepanova@lattelecom.lv
    Ja kapteinis var pieteikt vismaz 5 skolēnu komandu līdz svētdienas vakaram, tad spēlēsiet.

  4. Māra teica

    2008-02-08 @ 21:30

    Datorspēļu speciālisti, piesakieties!!!

  5. GrayAll teica

    2008-02-09 @ 21:49

    Kā, tad latvijas CS – atkarīgīe, kuri igrās folkloru…

  6. ilze reke teica

    2008-11-22 @ 08:36

    nu ritīgie čubriki!!!

Ko teiksi?